Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα στολίδια 2013......έτοιμα!!!!!!!

Μπορεί ακόμα να μην έχει μπεί ο χειμώνας,μπορεί να
μην έχουμε βάλει τα χαλιά μας,μπορεί μερικοί το
μυαλό μας να το έχουμε στην θάλασσα και στον ήλιο
αλλά εγώ έχω ταξιδέψει εκεί κοντά στο Δεκέμβριο
και έχω ξεκινήσει τα πρώτα χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!!!!!
Εβουαλά......
snow globe felt

snow globe felt με το όνομά σας

και φυσικά δεν θα μπορούσα να
μην φτιάξω και ένα χριστουγεννιάτικο
gingerbread house!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!
Αναστασία.
 
 

4 σχόλια:

xarotoart είπε...

Kαλη αρχη Αναστασια! Πολυ ομορφα τα στολιδια σου, ειδικα το σπιτακι, μ' αρεσε παρα πολυ!
Περιμενω και τα επομενα, φιλια!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Τα έχω λατρέψει τα στολίδια σου.ειναι τόσο καλοδουλεμενα και τέλεια. Μπραβο σου

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλα μου ταπε εμενα η Sourloulou για καποια προκομμενη Αναστασια της τα μολόγησε η MD Eckler υπεροχα τα felt !!!!

Pepi είπε...

Καλή αρχή με τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!! Είναι πολύ όμορφα όλα!