Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Κολιέ και βραχιόλια!!!!!!!

Το ροζ και το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα και τώρα το καλοκαίρι μου αρέσει και το τυρκουάζ πάρα πολύ,έτσι έφτιαξα μερικά κοσμηματάκια σε αυτές τις αποχρώσεις.......
9 διαφορετικές πέρλες και στρας έχει
αυτός ο κολιέ και 2 κορώνες.

απόλυτο λευκό και ροζ.
άσπρο καοτσούκ,άσπρα στρας,άσπρος σταυρός
φίλντισι και ροζ κορώνα με ροζ κοράλι.

τυρκουάζ στρας και λευκές πέρλες για τον
ιππόκαμπο!!!

άσπρα στρας γαλάζιο τριαντάφυλλο
και μεγάλο χρυσό τριαντάφυλλο.

το αγαπημένο μου!!!!!!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!

5 σχόλια:

Βίκυ είπε...

το αγαπημένο σου είναι και δικό μου αγαπημένο!φιλιά.όλα είναι πανέμορφα!

xeiropoiein είπε...

Καλημέρα και καλώσ σε βρήκα! Κι εμένα είναι τα αγαπημένα χρώματα μου αυτά! Πολύ όμορφα!!

Pepi είπε...

Γλυκά χρώματα με όμορφο αποτέλεσμα! Μπράβο σου!

Elena είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα και πολύ ρομαντικά!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!! Φιλάκια πολλάαααααααα

giasmin είπε...

ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!