Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Χειροποίητο ημερολόγιο 2012!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η πρώτη ανάρτηση για το 2012!!!!!
Ημερολόγια του 2012!!!!!
Δεν μου αρέσουν καθόλου τα έτοιμα ημερολόγια και έτσι είπα να φτιάξω μερικά με το δικό μου
γούστο!!!Τσαγιερό και νεράιδα για ημερολόγιο!!!
Tinkerbell για την Σωτηρία που της αρέσει
πολύ η νεραϊδίτσα!!!!

Αυτό το τσαγερό ταξίδεψε στην Ιταλία
 για δώρο!!!

Και αυτό της φίλης μου Δέσποινας!!!!
Ελπίζω να σας άρεσαν!!!!
Και πάλι σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

Αλέκα Καλαμάκη είπε...

Παρα πολυ ωραια τα ημερολογια σου!!!
Η τσαγιερα αγαπημενη! Την εχω κανει βιβλιο συνταγων.
Καλη και δημιουργικη χρονια!!!

Unknown είπε...

Πανέμορφες οι κατασκευές σου!!! Αν θα σου είναι εύκολο και κάποιες οδηγίες;; Βλέπεις είμαι αρχάρια στις κατασκευές.

Καλή Χρονιά!!!!

princess είπε...

Η κίτρινη τσαγιέρα είναι ονειρεμένη! Καλή αρχή λοιπόν στις δημιουργίες του 2ο12! Φιλιά!

Λαμπρινή είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι κοριτσάκι!!!Τα ημερολόγια πολύ όμορφα όλα!Φιλάκια.

χρυσάνθη είπε...

ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

maya =^o^= είπε...

καλή χρονιά κοριτσάκι μου!!όλα πανέμορφα!!ξεχωρίζω το πουα κίτρινο τσαγιερό!!!είναι σκέτη γλύκα!!σαν κι εσένα!!χιχιχιιχ!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!! =^.^=

Μαiρη είπε...

Πράγματι...τα έτοιμα είναι τόσο κακόγουστα...
Το ημερολόγιο τσαγιερό σου όμως...!!!!

Βάσια είπε...

Καλή χρονιά κουκλα μου!
Ο καινούριος χρόνος ας σου φέρει οτι πραγματικά επιθυμείς!

Katerina είπε...

Αναστασάκι μου Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και πάντα λαμπερές και όμορφες δημιουργίες!!!! Υπέροχα τα ημερολογιάκια σου! Ο στολισμός στην προηγούμενη ανάρτηση μαγικός!
Γεια στα χαράκια σου φιλενάδα!

Onirokosmos είπε...

Καλή χρονιά κοριτσάκι, δημιουργική, με πολύ κέφι και φαντασία!!! Πολύ όμορφα τα ημερολόγια (πράγματι, η τσαγιέρα είναι...όνειρο!!!), ιδιαίτερα και καλόγουστα!!!!

Αναστασία είπε...

Το ένα καλύτερο από το άλλο! Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!