Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Ένα διαφορετικό και πολύ πρωτότυπο βιβλίο ευχών,χιονάνθρωπος και giveway!!!!!

Kαλησπέρα!!!Τρέχω!!!Τρέχω!!!!Τρέχω!!!!!!
Δυστυχώς ούτε ανάρτηση δεν πρόλαβα να κάνω.Γι αυτό θα σας πω σήμερα τις νικήτριες του giveway
γιατί απο αύριο πάλι θα τρέχω!!!θα τρέχω!!!!θα τρέχω!!!!!!
Τώρα όμως θα σας δείξω ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο ευχών,πανέμορφο και πρωτότυπο!!!!!!
Εβουαλά!!!!!!
το εξώφυλλο και ένας στυλό μπισκοτοανθρωπάκι

η μικρή Θεοφανία και δεξιά η σελίδα για ευχές
απο την μαμά και τον μπαμπά!!!

αυτό το βιβλίο ευχών σε κάθε του σελίδα έχει
και φώτο της μικρούλας.

Dear Santa!!!!!!!

JOY!!!!!!!

Να σας ζήσει η μικρή νεοφώτιστη Θεοφανία,να
είναι πάντα γερή και να χαρίζει χαρά ,ελπίδα
και όνειρα σε εσάς τους γονείς της!!!!!!!
...................................................................................................


Οι νικήτριες του giveway είναι η Sophie απο το Sophie s paradise
και η  Alekaki  απο το Απο την Αλέκα!!!!!!
Κορίτσια περιμένω στο μαιλ μου τα στοιχεία σας!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλες!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!!

12 σχόλια:

Βάγια Ριζηνού είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου...
Εύχομαι ο,τι καλύτερο....

marilise είπε...

Πολύχρονη Αναστασία μου να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν καλα Χριστούγεννα

Βάσια είπε...

Υπεροχο το βιβλιαρακι σου!!!

Καλες γιορτες να εχεις παρεα με οσους αγαπας!

Onirokosmos είπε...

Δεν θα σου πω χρόνια πολλά,
ευχή συνηθισμένη.
Μα θα σου πω όπου κι αν πας,
χαρά να σ αναμένει.
Όσα λουλούδια έχει η άνοιξη
και ο χειμώνας χιόνια,
τόσα σου εύχομαι
κι εγώ ευτυχισμένα χρόνια!!!

Πολύχρονη και ό,τι καλύτερο επίθυμείς, κοριτσάκι!!!!!!!!!! Όσο για το χιονάνθρωπο σου, πανέμορφος...αν και σεμνός, αυτή τη φορά!!!!!

Kate Astolat είπε...

Πολλές ευχές Αναστασία! Χιλιόχρονη και ευτυχισμένη!
Συγχαρητήρια και στις κυρίες που κέρδισαν τα δωράκια.
Υπέροχο και το βιβλίο ευχών.
Καλά Χρισούγεννα να έχουμε!
Φιλιά πολλά

Kate & rooflab.blogspot.com

apinkdreamer είπε...

αναστασια μου χρονια πολλα για χτες! να χαιρεσαι το ονομα σου!
καλες γιορτες!!!

Sophie είπε...

Aναστασία μου καταρχήν να σου ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά να είσαι ευτυχισμένη και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!!!Το άλμπουμ με το χιονάνθρωπο είναι υπέροχο και πολύ πρωτότυπο!!!Να σας ζήσει η Θεοφανία και να είναι πάντα χαρούμενη!!!!
Και κατεβαίνοντας προς τα κάτω στην ανάρτησή σου Αναστασία μου βλέπω καλά ;;;;;Είμαι μια από τις τυχερές;;;;;Ουάουουου!!!!!!!!!!Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ Αναστασία μου και σου στέλνω τα στοιχεία μου!!!Σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!!!Φιλάκια!!!

χαραυγή είπε...

Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να είναι γεμάτα αγάπη και αισιοδοξία!!

Τζέσσυ είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΑΚΙ!!!!!!!!!!

Maria.. είπε...

Euxes olopsuxes gia xronia polla kai kala!! Kala Xristougenna!! filiaaaaaa

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΝΑ σου ευχηθώ ολόψυχα....να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές σου και τα πιό ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σου!!!!!
μαζί με τους δικούς σου ανθρώπους!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Χρόνια Πολλά, εύχομαι ότι καλύτερο