Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Στολισμένες φωτογραφοθήκες!!!!!!!!!

Στολισμένες φωτογραφοθήκες με πηλό.Πάρα πολύ ωραία ιδέα για δώρο με το όνομα του κάθε παιδιού επάνω.Αυτές λοιπόν μου τις ζήτησε μια μαμά,η κ.Μαρία,για το πάρτι του μικρού της πήτερ-παν (που ήταν το θέμα του πάρτι).
Η ιδέα δεν είναι δική μου,είναι της μαμάς.Τις βρήκε σε ένα  αγγλικό site,βέβαια όταν έψαξα τις βρήκα και σε εμάς απο διάφορα site.
Σας δείχνω τις φώτο.......
χρόνια πολλά Βαγγέλη\Πήτερ-παν!!!!
όλα τα αγοράκια είχαν ίδιες κορνίζες.

Τα κοριτσάκια είχαν 2 θέματα.
Το ένα είναι οι γοργόνες.

Και το άλλο μπαλαρίνες!!!

Αυτή είναι για δύο αδερφούλες.

Ε!!!!!Και φυσικά δεν γίνετε να μην φτιάξω μία και
για το δικό μου κοριτσάκι!!!!!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!

4 σχόλια:

princess είπε...

Τι λεπτομέρειες που έχουν πάνω! Είναι φοβερές! Πέρνα από το σπιτάκι μου που σου έχω δωράκι! Φιλιά!

paizoumemazi είπε...

Πολύ ωραία όλα! :) Καλές γιορτές να έχουμε!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Συγχαρητήρια για τις υπέροχες κατασκευές! Η χαρά των παιδιών θα είναι πολύ μεγάλη!!!
Αντώνης Κρασάκης
(εκπαιδευτικός)

feysjewel είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!