Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα στολίδια χιονανθρωπάκια!!!!!!!!

Μεγάλη γκάμα απο Χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο!!!!
Τα υλικά μας για να γίνουν αυτά τα όμορφα και πρωτότυπα στολίδια είναι
     1) αγάπη για τα Χριστούγεννα
     2) όρεξη
     3) πολύ χρόνο
     4) φαντασία
     5) και για το τέλος αφήνω το cernit!!!!!!!!!!
Mερικές φώτο
τσάντα,καπέλο,κολιέ και φύγαμε για παγωμένο καφέ!!!

οι 4 φίλες εδώ έτοιμες για μπαρότσαρκα!!!!!

και οι γαμπροί!!!!!!

αυτοί κρατάνε κα δώρα!!!!ουάου!!!
απο το πρώτο κιόλας ραντεβού;;;;

αυτός εδώ είναι βουνίσιος.
Έχω να σας πω ότι η επιχείρηση είναι οικογενειακή!!
Δηλαδή,τον κύριο απο πάνω και τον κύριο απο κάτω
τους έφτιαξε το μεγάλο ξωτικό της επιχείρησης Νερα"ι"δόσκονη.
(ο άντρας μου είναι αυτός).

Και αυτός είναι δημιουργία του μεγάλου ξωτικού,
ο ζογκλέρ μας.

θέλει 2 φώτο για να φανεί καλά.

Και αυτός εδώ είναι η μασκότ όλων!!!!
Αυτός είναι δημιουργία του μικρού ξωτικού
(της κόρης μου)!!!!!
Αυτά παθαίνω όταν δεν περιμένω να πάνε για ύπνο
τα ξωτικά μου!!!!!!!!!!
Αυτά για σήμερα!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!!!

14 σχόλια:

princess είπε...

Εγώ κρατώ τους δύο σοβαρούς κυρίους με τα δώρα τους!
Υπέροχη η παρεούλα αυτή!

Μαρία είπε...

Τι φανταστικά στολιδάκια είναι αυτά;;; έχω ξετρελαθεί..και τα αγγελάκια επίσης..Μούρλια όλα..Μπράβο στα ξωτικά

Onirokosmos είπε...

Τα στολίδια σου είναι όνομα και πράγμα: πραγματικά στολίδια!!!!!! Άσε, που θα μου άρεσαν και στην εκδοχή των παιδικών -και όχι μόνο!-κολιέ!!!!!

Aliki είπε...

φοβερά στολίδια!τυχερό το δέντρο σας φέτος!μπράβο σου!

Unknown είπε...

ειναι υπεροχααααααααααααααααα

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Υπέροχα όλα!!!! Και ωραία περιγραφή...γέλασα με τη μπαρότσαρκα και τους...γαμπρούς!!! Φιλιά!!!

maya =^o^= είπε...

τώρα εγώ θα φταίω να μπλοκάρω απο σχόλια το μπλογκ και το facebook σου???;όχι πες μου!!!!!μπράβο κοριτσάκι!!!είσαι χρυσοχέρα!!!

Katerina είπε...

Αααααα καλέ είναι πανέμορφα!
Τι φτιάχνουν να νεραιδένια χεράκι σου!!!!
Καταπληκτικά!Ξετρελλάθηκα!
Πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα;

Eustathia είπε...

Είναι πολύ πολύ γλυκά!!!!
ΑΑΑΑ!!!!Έχω ένα βραβείο για σένα πέρνα από το μπλοκάκι μου για την παραλαβή!!!!!!!!!

ChinaCatSunflower είπε...

Τα χιονανθρωπάκια σου είναι πανέμορφα, μέσα στη γλύκα και πολύ χαρούμενα!!! Μπράβο και πάλι!!!

maya =^o^= είπε...

τι υπέροχη έκπληξη που μου έκανες σήμερα καλή μου;;;με ξετρέλανε το δώρο σου!!!!!!!!!!θα γράψω και θα το δείξω στην επόμενη ανάρτηση μου και θα σε ενημερώσω!!είναι πραγματικά απίθανο!!και το γραμματάκι σου τόσο γλυκό!!και η κάρτα σου φανταστική!!!! μου έφτιαξες τη μέρα γλυκιά μου!!!σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ρούλα είπε...

Εχω παθει πλακα!!! Τι ζουζουνιαρικα στολιδακια ειναι αυτα???

Ανώνυμος είπε...

ειναι υπεροχα!!!
θα ηθελα να μου πεις ποση ωρα υα βαζεις στο φουρνο να σκληρινουν!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Συγνώμη αλλά πληροφορίες δίνω μόνο σε όσους έχουν λογαριασμό google.