Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Το κάστρο ευχών της πριγκίπισσας Aurora!!!!!!!!

Ροζ,μωβ,λευκό το κάστρο ευχών της πριγκίπισσας λοιπόν!!!!!!!!!!
Άλλο ένα βιβλίο ευχών κάστρο.Δεν ξέρω γιατί (χι!!!χι!!!!λέμε τώρα)αλλά είναι το αγαπημένο μου!!!!!
Στην προηγούμενη ζωή μου πρέπει να είχα σχέση με κάστρα,πριγκίπισσες και νερα"ι"δομάγισσες!!!χα!!!!χα!!!!!Λέτε να ήμουν η κακιά μητριά;;;;;;
Σας δείχνω μερικές φώτο απο την προηγούμενη ζωή μου λοιπόν...................
το εξώφυλλο με την πριγκίπισσα

και μερικές εσωτερικές

κάστρο και άμαξα



μπαλόνια με κάστρο

κάστρο με glitter

και δω η πριγκίπισσα έξω απο το κάστρο

handmade by Anastasia
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!

17 σχόλια:

princess είπε...

Τέλειο! Δεν έχω λόγια να το περιγράψω! Κάπου εκεί μέσα πρέπει να βρισκόμουν κι εγώ!

Andria είπε...

Αχ και εγώ κάπου εκεί μέσα θα ήθελα να μένω...είναι απλά ονειρεμένο το καστρο-βιβλίο ευχών σου!!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Αναστασία πάρα πολύ ωραίο πολύ σα να βγήκε από παραμύθι!

Maria Villioti είπε...

Είναι πανέμορφο, μπράβο σου!!!

Marie είπε...

Πάρα πάρα πολύ όμορφο!!! Καλοδουλεμένο! Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ!

Αναστασία είπε...

Δεν έχω λόγια! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

maya =^o^= είπε...

υπέροχο!!όπως λογικά θα διαπίστωσες μπήκα και στη σελίδα σου στο facebook και άφησα 1453644 σχόλια!!!!! είναι τόσο γλυκά αυτά που φτιάχνεις!!!πολλά πολλά μπράβο!!!! σε φιλώ!!!

Katrina είπε...

Παραμυθενιο!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

princess σίγουρα ήσουν και συ κάπου εκεί μέσα!!!!!Άλλωστε το λέει και το όνομά σου!!!!!χα!!!!χα!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Αndria όλοι τελικά εκεί μέσα θα θέλεμε να ήμασταν!!!!!χα!!!χα!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

MARIA VILLIOTI σε ευχαριστώ και σένα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Marie μου πάντα με την καλή κουβέντα στο στόμα είσαι.Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!φιλάκια.

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Αναστασία μου σε ευχαριστώωωωωωωω!!!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

maya μπήκα στο gmail μου και μου ήρθε ειδοποίηση απο maya mpempita 156723449 χιλιάδες μυνήματα.
Μπήκα στη σελίδα μου στο facebook και είχε μπλοκάρει.Η οθόνη έλεγε όλο maya mpempita!!!!!!!!χα!!!!χα!!!!είσαι απίστευτη!!!!!!
ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Katrina αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα ήθελα να βγεί "παραμυθένιο".
Σε ευχαριστώ πολύ!!

maya =^o^= είπε...

το φοβόμουν πως θα συνέβαινε αυτό..ελπίζω να κατάφερες να το ξεμπλογκάρεις απο το θαυμασμό μου!!!!χααχχαχαχαχαα!!!!!!!!!!!!!!