Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Χειροποίητες σαγιονάρες!!

Καλημέρα αγαπημένη μπλογκογειτονιά!!!Καλό χειμώνα για όσους επέστρεψαν!!!!Τι κάνετε;Πως περάσατε;Εμείς πήγαμε στο εξοχικό για 15 μερούλες και τώρα ξεκινάμε την δουλειά!!Θα ήθελα όταν γυρίζω απο τις καλοκαιρινές διακοπές να ήταν αυτόματα χειμώνας και καλύτερα Χριστούγεννα!!!!Ναι!!!!Ναι!!!!Χριστούγεννα!!!Είναι η αγαπημένη μου εποχή και το καλό είναι ότι αρέσουν πάρα πολύ και του άντρα μου οπότε την διακόσμηση του σπιτιού την κάνουμε μαζί!!!!Καλέ,ας με σταματήσει κάποιος να μιλάω για τα Χριστούγεννα!!!!Λοιπόν σήμερα θα σας δείξω την τελευταία  σαγιονάρα που έφτιαξα για φέτος(Να σας πω ένα μυστικό;Έχω ξεκινήσει και φτιάχνω Χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!!χι!!χι!!!!)είναι με πολύχρωμες ημιπολύτιμες χαντρούλες και μερικά στοιχεία από ασήμι!!

Σας νερα'ι'δοφιλώ!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

princess είπε...

Αναστασία μου, καλωσόρισες!! Πολύ μας έλειψες!! Αχ, και να 'ξερες ... Καλέ, το μυαλό μου διαβάζεις; Κι εγώ μια από τα ίδια είμαι. Μου αρέσει τρελά ο χειμώνας και ειδικά τα Χριστούγεννα! Μακάρι να είχα περισσότερο διαθέσιμο χρόνο και θα ξεκινούσα κι εγώ να φτιάχνω Χριστουγεννιάτικα στολίδια!! Αμέ! Περιμένω με ανυπομονησία να δω Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες (κι ας είναι ακόμη λιοπύρι έξω!).

Οι σαγιονάρες σου έγραψαν πάλι!! Φιλιά!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

princess καλώς σας βρήκα και μένα μου έλειψε η μπλογκοπαρέα μας.μια χαρά ΄΄σε ακούω΄΄!!!!!!!έχω φτιάξει κάποια χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό,μόλις τα φωτογραφίσω θα τα ανεβάσω και ας είναι ακόμα Αύγουστος!!!!!!!!
σε νερα'ι'δοφιλώ!!!!!!!!

Unknown είπε...

Αναστασία, καλώς σε βρήκα!!!! Πανέμορφο το σπιτάκι σου με καταπληκτικές ιδέες!!!! Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!

ιρινι είπε...

Α καλά...εσύ προχώρησες περισσότερο απο μένα , μας πήγες κατ΄ευθείαν Χριστούγεννα!!!Βεβαίως δεν με χαλάει καθόλου, γιατι κι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα Χριστούγεννα, αλλα πρός το παρόν θα αρκεστ'ω στο πρωτοβρόχι που περιμένω με λαχτάρα!!!
Οι σαγιονάρες πολύ ομορφες , οπως και τα κολιέ της προηγούμενης ανάρτησης!Νεραιδένια σαν κι εσένα!!!
Καλό βράδυ!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Stavi καλώς όρισες στο φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!Θα τα λέμε!!!!!
σε νερα'ι'δοφιλώ!!!!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

RIRI και γω με το πρωτοβρόχι θα αρκεστώ γιατί δεν έχω επιλογή χι!χι!!Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!!!kisses!!!!