Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Χειροποίητες σαγιονάρες!!

Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους!!!!Τι κάνετε;Έχουμε μείνει λίγοι ακόμα στην Αθήνα,να υποθέσω;Εγώ έλειπα για λίγες μερούλες,ήμουν στο εξοχικό,όμως έχω να σας πω ότι δούλευα
ακόμα και εκεί!!! Έπρεπε να παραδώσω τις τελευταίες σαγιονάρες για φέτος !!!
Σας δείχνω τα σχέδια που έφτιαξα και με την πρώτη φώτο θα πάρω μέρος στον Αυγουστιάτικο
καλοκαιρινό διαγωνισμό της apinkdreamer.blogspot.com!!!!!!!!!!
Με λευκή,ροζ πέρλα
με στρας δίχρωμο και ροζ τριανταφυλλάκι!!

Καλοκαιρινή φωτο!!!
Λευκή πέρλα και τυρκουάζ ακανόνιστη!!1
Λευκή,μπέζ πέρλα και ασημί στράς!!!

Αυτά λοιπόν είναι τα σχέδια που άρεσαν πολύ!!!!!
Ελπίζω να αρέσουν και σε σας!!!!!
Σας φιλώ,ραντεβού τον Σεμπτέμβρη!!!!!!!
Καλό καλοκαίρι,καλές διακοπές!!!!!
.

11 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλο μηνα αναστασια μου! οκ! αφου εχεις φοντο το θεμα μας εισαι μεσα! ειδικα οι γαλανες ειναι αχτυπητες!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

ευχαριστώ φίλη μου!!!!!φιλάκια!!!!!

princess είπε...

Αχ, Αναστασία μου είναι υπέροχες! Ειδικά τις ροζ τις φαντάζομαι στα πόδια μου!! Καλά να περνάς!!!

maya =^o^= είπε...

πολύ όμορφες μπράβο!!!φαίνεται πως έχουν αρκετή δουλειά!!!καλοφόρετες!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

princess έχουμε το ίδιο γούστο!!!!
Έκανα και για μένα μια ίδια ροζ αλλά και για το κοριτσάκι μου!!!!
Περπατάμε στο δρόμο και κοιτάζουμε τα πόδια μας χα!χα!φιλάκια!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

maya σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!
Ναι έχουν αρκετή δουλειά γιατί μου αρέσει πολύ αυτό το στύλ!!!!!
Είναι σαν και το δικό σου τσαντάκι απο felt!!!!!!(από δουλειά)φιλάκια!!!!!!

despina είπε...

Υπέροχες!!!!!καλές διακοπές!!!!

Unknown είπε...

Πραγματικά υπέροχες σαγιονάρες, απίστευτη δουλειά! Οι μπεζ είναι οι αγαπημένες μου...

Καλές διακοπές!

Unknown είπε...

Πραγματικά υπέροχες σαγιονάρες, απίστευτη δουλειά! Οι μπεζ είναι οι αγαπημένες μου...

Καλές διακοπές!

maya =^o^= είπε...

ναι..φαίνεται πως έχουν πολύ δουλειά!!!γι αυτό είναι και τόσο εντυπωσιακές!!!! ;)

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ,ΟΙ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ..ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ..ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ!!!!!!ΜΑΓΕΨΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...!!!!